留德小事 - 8 黑暗中的晚餐

15:44 Maria_Summer 0 Comments


幾年前第一次聽到喺香港有Dialogue In The Dark。之前去Hamburg已經想去睇下,不過冇咩時間鬆動,所以冇去。終於喺生日嗰陣,老公送咗呢個晚餐俾我。多謝老公﹗
Book既時候,老公話好full,要Book到六月,結果呢個WEEKEND先去。

位於Wetzlar市中心既Dunkelkaufhaus,並屬於Dialogue Social Enterprise GmbH,即係同香港或Hamburg既Dialogue In The Dark一啲關係都冇。Dunkelkaufhaus似乎係純屬當地商業及志願機構合辦既社區活動。而由於主辦單位主要由盲人及弱視者團體組成,所以所有活動完全以黑暗做主題。他們舉辦既活動真係好多樣化,除晚餐外另設有葡萄酒品嚐、早午晚餐下午茶、生日派對、Speed Dating等等,真係出乎我地意料之外。
開始既時候有人講解流程,參加者可以選擇兩人一張枱,或四個人一張;同其他人一齊似乎好玩啲,所以我地同另外兩個人一齊坐。首先我地手拖手由一位侍應生帶著我地去到一張枱坐低,佢同我地講話俾每人有一個水杯,一套餐具,枱上有兩支水等等,然後佢就去準備上菜。
當晚我地揀既係三道菜既餐目,
由廚房傳嚟第一道係見面禮,一件細細件既Frikadeller。
嗰頭食完侍應已經嚟到身邊,準備收執,然後仲同我地講︰之後會一道比一道難架﹗
閒聊咗一陣後,就已經傳來陣陣既香味,仲有人大叫︰湯﹗
我地估咗好耐係咩湯,同枱既女士話係忌廉湯,我都認同係,應該係蔬菜類既白湯。至於係咩材料就真係估左好耐,我以為係洋蔥,而老公就覺得係西蘭花。最後答案原來係薯仔忌廉湯,原來越基本既材料就越難估。
輪到主菜我地已經等得好心急,遠遠已經傳嚟肉汁香味,加上刀叉互相碰撞既聲音,短短幾分鐘好似過咗好耐咁,上菜既時候我地仲以為吉列豬扒加磨菇汁,侍應話完全唔係嗰回事。食落發現又真係估錯晒喎,係燉肉配豆角烤薯。其實都幾好味,啲肉燉得勁霖,到底佢地點樣可以燉得咁霖呢﹖但係有啲肥,同估咗好耐以為係豬肉,答案原來係牛肉。
喺上甜品之前,竟然仲有現場音樂,因為到目前為止仲未有聽覺上既體驗。喺黑暗中既演唱,每粒音都非常清楚,而且聽落啲歌詞好似有啲唔同咁,可能係從來都冇咁專心咁聽歌啩。甜品係莓類乳酪之類,我地諗著可能係紅莓,答案係草莓﹗
好啦,我發現我既味覺都唔係好敏銳。

0 留言: